Belangrijk: Tennisregels vanaf 11 mei

Het aftellen is begonnen, over twee dagen opent het tennispark weer haar deuren. Om deze openstelling in goede banen te leiden zijn er een aantal regels opgesteld. Het is van belang dat jullie je hier aan houden om ervoor te zorgen dat we de komende tijd nog kunnen blijven tennissen.

*   Voorlopig is het alleen maar mogelijk om te enkelen. Een uitzondering hierop is dat mensen die samen onder een dak wonen wel mogen dubbelen.
  *   De bar en terras blijven tot tenminste 1 juni gesloten. Het is dus ook de bedoeling om direct na het tennissen naar huis te gaan.
  *   Om drukte op de banen te voorkomen is het de bedoeling om zoveel mogelijk via de KNLTB Club App de baan te reserveren.
  *   Het toilet in het clubhuis is beschikbaar voor noodgevallen, wel willen jullie adviseren hier alleen bij nood gebruik van te maken. Overige faciliteiten blijven gesloten.
  *   Je mag alleen op het park zijn als je een baan hebt afgehangen. Publiek is niet toegestaan.
  *   Wij adviseren om tijdens het spelen niet van helft te wisselen, doe je dit toch, doe dat dan met de klok mee.
  *   Maak niet gebruik van hetzelfde bankje tijdens de pauzes, gebruik ook uitsluitend je eigen materiaal zoals bidon en handdoek.
  *   Maak geen gebruik van de scoreborden.
  *   Schud geen handen.
  *   De EHBO doos staat in de hoek tussen en meterkast en de deur naar de kantine
  *   Handgel en doekjes liggen bij het afhangbord.
  *   Indien niet alle banen bezet graag eerst een van de banen 1, 3 of 5 afhangen, dit zodat er tussen de verschillende banen ook nog genoeg ruimte is.