Gevolgen Coronavirus

De wereld is deze weken helemaal in de ban van het Coronavirus. Om de uitbraak proberen in te perken heeft de Nederlandse overheid nieuwe maatregelen afgekondigd. Dit keer worden ook de sportclubs in de maatregelen betrokken.

De KNLTB volgt het advies van de vanmiddag afgegeven richtlijnen en dat betekent dat er sowieso tot en met 31 maart geen competitiewedstrijden en toernooien zullen plaatsvinden. Ook alle andere KNLTB cursussen en bijeenkomsten zijn gedurende deze periode afgelast.

Trainingen en vrij spelen kunnen afhankelijk van de groepsgrootte (max 4 personen per baan) wel gewoon doorgaan. Wel adviseren we met klem om de richtlijnen van het RIVM in acht te nemen. Dus mocht je ziekteverschijnselen hebben, zoals verkoudheid, keelpijn of koorts. Probeer dan om sociale contacten tot een minimum te beperken en niet te gaan tennissen.