Inschrijving competitie

Na een flinke periode zonder tennis, mogen we eindelijk weer spelen op de tennisbaan.

Eerst alleen enkelspel , sinds een aantal weken ook weer dubbelspel. Weliswaar met een aantal beperkingen, maar het mag in ieder geval weer.

Door de Coronamaatregelen zijn de voorjaarscompetitie en de zomeravondcompetitie vervallen verklaard door de KNLTB. Onze hoop is nu gevestigd op competitietennis in het komend najaar. De oorspronkelijke data zijn vanaf medio september tot en met eind oktober, de competitie wordt nu genoemd: KNLTB Competitie 2020.

Om de achterstand een beetje in te lopen qua spelen, roepen wij onze leden op om zoveel mogelijk  mee te doen met deze competitie. Een sportieve competitie met gezellige nazit!

Of de KNLTB Competitie 2020 in het najaar definitief door kan gaan is afhankelijk van de ontwikkelingen in de komende maanden en of de maatregelen het tegen die tijd toelaten zulke omvangrijke competities te spelen. De KNLTB volgt hierbij de maatregelen en adviezen van het kabinet en het RIVM. Er liggen ook scenario’s klaar om bijvoorbeeld de startdatum op te schuiven, om de week spelen of in kleinere poules spelen. Hoe dan ook, het belooft een uniek competitieseizoen te worden!

Heb je interesse: neem dan contact op met Harry Bolwerk. Hij is telefonisch te bereiken op:              06-10954297 of via e-mail: hbolwerk1961@kpnmail.nl

Wacht hier niet te lang mee, de aanmelding dient voor 1 juli 2020 te gebeuren.