SinterKerst cadeau voor alle WTV’ers!

De maand december staat altijd in het teken van gezellig samen zijn en elkaar verrassen met een Sinterklaas cadeautje of een leuk presentje onder de kerstboom. Als bestuur hebben we nu een leuk SinterKerst cadeau voor alle leden:

Ieder lid van WTV, jong en oud, mag in deze decembermaand 2x gratis met een niet lid komen tennissen. Dé kans dus om eens met je partner, buurman, collega, sportmaatje, klasgenoot, vriend of tante lekker een balletje te slaan op ons mooie park!

Dit SinterKerst cadeau bieden we aan omdat we ons heel goed realiseren dat we een heel raar tennisjaar achter de rug hebben. Door corona hebben we helaas veel minder kunnen tennissen dan we allemaal graag hadden gewild. Ook werd de voorjaarscompetitie helemaal afgelast en de najaarscompetitie kon niet worden afgerond. Gelukkig mag er nog wel getennist worden mits we alle corona maatregelen in acht nemen. We sluiten het jaar graag positief af. Als compensatie van dit gemis, spelen we graag een klein beetje Sinterklaas en Kerstman tegelijk. Vandaar dus dit SinterKerst cadeau aan alle leden. Nodig dus maar iemand uit met wie je graag een balletje wil gaan slaan. Het mag op alle dagen, avonden en in het weekend. Er gelden geen restricties.

Corona

Tot slot willen we benadrukken dat we ook met dit SinterKerst cadeau de corona maatregelen van de KNLTB en het RIVM blijven volgen. Dat houdt onder andere in dat ons clubhuis en de kleedkamers (vooralsnog) dicht zijn.

We hopen dat jullie veel gebruik gaan maken van deze actie. Want er is niets zo leuk en goed als samen te sporten en te bewegen. En laat tennissen bij WTV dan deze decembermaand de perfecte plek zijn om dat te doen. Nodig dus snel iemand uit en dan zien we je snel!