Vorderingen toernoeivoorbereiding

Over een paar weken staat het CD Reclame Open 2020 op de planning. Dit weekend is er door een tiental heren van onze vereniging hard gewerkt om ons park coronaproof in te richten. Grootste aanpassing die gemaakt gaat worden is het vergroten van het terras. Om ervoor te zorgen dat iedereen tijdens het toernooi de mogelijkheid heeft om vanaf het terras de wedstrijden te bekijken of na zijn eigen wedstrijd nog even gezellig na te borrelen , hebben we besloten om ons terras groter te maken. Met de werkzaamheden van dit weekend zijn we hier inmiddels al een heel eind in geslaagd.

Daarnaast heeft ook de ingang van het park een mooie opknapbeurt gekregen en is het clubgebouw weer van een fris likje verf voorzien.

Heren bedankt!!