Zomerstoplidmaatschap

De Wehlse Tennisvereniging heeft een geweldige aanbieding: word nu zomerstoplid voor maar €50,- !!

Een zomerlidmaatschap houdt in dat je van 11 mei t/m 15 september 2020 (4 maanden) onbeperkt mag tennissen op de Wehlse kunstgrasbanen. Het lidmaatschap stopt automatisch. Ideaal om tijdens een lange verplichte Corona-zomerstop bij sommige sporten toch fit te blijven.

Een kleine 2 maanden lang zijn alle sportclubs in Nederland gesloten geweest vanwege de maatregelen om het Coronavirus in te dammen. Vanaf 11 mei mogen volwassenen weer de eerste buitensporten gaan beoefenen, tennis is er daar een van. Dus ben je het thuiszitten ook beu, verzeker jezelf dan nu van een zomer lang tennisplezier in de buitenlucht.

Voor meer informatie neem contact op met onze ledenadministratie of kijk op facebook en www.wehlsetennisvereniging.nl

Om je aan te melden kun je een mail sturen naar ledenwtv@live.nl met de volgende gegevens:

• Naam (voor + achter)
  • Geboortedatum
  • Adres
  • Postcode + woonplaats
  • Tel. nr
  • Emailadres

Je bent welkom bij de WTV!

Een zomerstoplid is geen lid van de KNLTB, waardoor je niet mee kunt doen aan toernooien bij andere verenigingen.