Wist je dat

Wist je dat:

• We door de ledenacties vanaf april al 13 nieuwe leden en 40 zomerstopleden hebben mogen verwelkomen.
  • Als je ’s avonds de verlichting aan wil doen, je de knoppen hiervoor binnen in het halletje bij het elektronische afhangbord kunt vinden. De knoppen zitten in het nisje aan de linkerkant bij de toiletten.
  • Je de lampen van baan 1,2 en 3 en baan 4 en 5 niet gelijktijdig mag indrukken om aan te doen.  De zekeringen springen er dan uit. Er moet een 5 minutenpauze tussen het aandoen van de lampen zitten. ( Zie het briefje wat naast de lampen hangt.)
  • De uitknoppen zitten buiten boven de Grolschlamp bij de deur van het halletje waar het elektronische afhangbord hangt. Er staat een tuinstoel waar je op kunt gaan staan om de lampen uit te doen. De lampen kunnen gelijktijdig uitgedrukt worden.
  • Degene die het laatst de baan verlaat er op toeziet dat alle lampen van de banen uit zijn. (Ook de buitenlampen van het terras als de bar en het terras weer open mogen.)
  • Je op een baan aansluit waar al lampen branden. Mocht je baan 4 hebben afgehangen en baan 1 en 2 zijn bezet, maar baan 3 niet en er is ook geen reservering, dan ga je naar baan 3. Of baan 4 is bezet en je komt om te enkelen/dubbelen en baan 1, 2, 3 en 5 zijn  niet bezet/gereserveerd, dan ga je naar baan 5. Op deze manier kunnen we elektriciteitskosten besparen want die zijn met deze lampen erg hoog.
  • Je tegenwoordig alleen digitaal kunt afhangen? Elk lid krijgt een lidnummer van onze ledenadministratie. Als je tijdelijk lid bent, krijg je een clublidnummer. Een volledig lid krijgt een officieel KNLTB-nummer. Daarmee kun je inloggen op de knltb-clubapp. Mocht het niet lukken met dit nummer, dan kun je informatie opvragen bij Mathilde Menting van de ledenadministratie of bij Lidy Lueb. Zij kunnen je dan een nieuwe wachtwoord toesturen en dan kun je weer inloggen.
  • Met een clublidnummer kun je niet aan toernooien mee doen. Wel met een KNLTB-nummer. Mocht je dit graag willen en je bent een tijdelijk lid, neem dan contact op met de ledenadministratie, dan kunnen we kijken wat we voor je kunnen doen.